“Un llibre obert és un cervell que parla.

Un llibre tancat un amic que espera.

Un llibre oblidat un ànima que perdona.

Un llibre destruït un cor que plora”

Proverbi hindú.


dijous, 22 de febrer del 2018

Recomanacions alumnes

Autor CARLES PORTA





RESUM
Això de prendre decisions és ben fotut. On se n'ensenya? Qui te n'ensenya? Els pares? Els meus, no. A l'institut? no em va fer mai l'efecte que ningú m'ensenyés a prendre decisions; al contrari, sempre em sentia manat, dirigit, i cada vegada que tenia un criteri diferent, algú em picava la cresta i em recalcava que estava equivocat. Havia de fer allò que feia tothom, dir allò que deia tothom, posar als exàmens allò que deien exactament els llibres o que havien explicat els neures del professors. I t'adones que camines per la vida com un zombi, bé el millor és no adonar-te'n i anar seguint el corrent. Fins que  trobes una pedra, o ja estàs fart de tantes pedres i llavors prens la decisió...

Os recomana aquest llibre:
Mireia Solaz i Agramunt de Confecció

El dia que vaig marxar, va ser el dia amb més mala sort del món...
Aquest llibre es molt entretingut i et mostra com pot mirar, de les persones que tens al costat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada